דברים מגניבים שאפשר להדפיס במדפסת תלת מימד - 3D Factory
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

דברים מגניבים שאפשר להדפיס במדפסת תלת מימד

בית / בלוג / דברים מגניבים שאפשר להדפיס במדפסת תלת מימד

ישנם הרבה דברים מגניבים שאפשר להדפיס: תכשיטים, צעצועים, פריטי אופנה ואביזרי נוי שונים לסביבת המגורים, כל אלו ועוד נכללים כיום ברשימת הפריטים והדברים המגניבים אותם תוכלו להדפיס באמצעות מדפסות תלת מימד.

דברים מגניבים שאפשר להדפיס – מה חשוב לדעת על הדפסות בתלת מימד ?

הדפסות בתלת מימד מתאפשרות כיום גם באמצעות מדפסות תלת מימד מקצועית המצויות במספר הולך וגדל של בתי דפוס המתמחים בביצוע עבודות הדפסה בתלת מימד וגם באמצעות מדפסות תלת מימד ביתיות המאפשרות הדפסה בתלת מימד של חפצים ומוצרים שונים. ההבדל בין המדפסות הביתיות המיועדות להדפסה בתלת מימד לבין המדפסות המקצועיות המצויות בכל בית דפוס המוביל בתחום, בא לידי ביטוי בגדלים של האלמנטים השונים אותם תהיו מעוניינים להדפיס בתלת מימד ובאיכות ההדפסה. מדפסת תלת מימד מקצועית תאפשר לכם להדפיס מגוון רחב של פריטים וחפצים בגודל אמיתי ואילו המדפסות הביתיות מיועדות יותר לצרכי הדפסה של פריטים וחפצים קטנים במימדיהם.

מדפסות תלת מימד מתקדמות

חומרי הגלם בהם נעשה שימוש לצרכי הדפסה בתלת מימד משלב בין מספר חומרים שונים כגון: מוצרי נייר וטקסטיל, חומרים תרמופלסטיים ומוצרי זכוכית. את חומרי הגלם בוחרים בהתאם למטרות ההדפסה ותוצר ההדפסה הנדרש, כאשר היקף חומרי הגלם בהם נעשה שימוש לצרכי הדפסה בתלת מימד הולך וגדל ולמעשה מרחיב ומגדיל את היצע האפשרויות של הדברים אותם ניתן להדפיס בתלת מימד.

מה אפשר להדפיס באמצעות מדפסות תלת מימד?

מדפסות 3D מאפשרות לכם ליהנות ממגוון הולך וגדל של אפשרויות הדפסה בתלת מימד, כאשר בין יתר הדברים המגניבים אותם ניתן להדפיס באמצעות מדפסת תלת מימד מקצועית תוכלו למצוא:

הדפסת פסלים בגודל אמיתי

ברשותכם תמונה של פסל המוצב במוזיאונים מובילים או בכיכרות מרכזיים ברחבי אירופה? מהיום, תוכלו להדפיס אותו בטכנולוגיית תלת מימד וליהנות מדגם בגודל אמיתי (אחד לאחד) של הפסל בכניסה לביתכם או בסביבת המגורים/משרד.

הדפסת צעצועים

גם מדפסות התלת מימד הביתיות וגם מדפסות תלת מימד מקצועיות, מאפשרות הדפסה של דגמי צעצועים כאלו ואחרים, מרכבי צעצוע, דרך דמויות מותג שילדים אוהבים ועד דגמים של צעצועי ענק אותם ניתן להדפיס בגודל אמיתי באמצעות מדפסת תלת מימד איכותית מקצועית.

הדפסה של בובת תלת מימד

אפשרות נוספת העומדת לרשותכם לצרכי הדפסה של דברים מגניבים בתלת מימד היא האפשרות להדפסה של בובות בתלת מימד. אופציה זו מאפשרת לכם בין היתר להדפיס בובות לבנים או בנות, להדפיס דגמים של בובות נוי לאבזור הבית או בית העסק ואף להדפסה של בובות ענק לצרכי ייצור אמצעי שיווק לעסקים וחברות.

דברים מגניבים שאפשר להדפיס – הדפסת תכשיטים בתלת מימד

מוצר מגניב נוסף אותו ניתן להדפיס באמצעות מדפסות תלת מימד הוא דגמים של תכשיטים שונים, החל משרשראות, דרך צמידים, עגילים ואפילו שעוני יד.

כל אלו ועוד מהווים חלק מהדברים המגניבים אותם ניתן להדפיס באמצעות מדפסת תלת מימד למכירה הממתינה לכם בבתי הדפוס המובילים בתחום ובחנויות תלת מימד.

3D Factory

פרטי התקשרות

טל: 03-6127789

מייל: info@3dfactory.co.il

וואצאפ: 058-6127789

דרך שלמה 65

תל אביב יפו

ישראל

ראשון – חמישי: 9:00 – 17:00

22-23.4.24 – סגור

24-25.4.24 – 09:00 – 16:00

28-29.4.24 – סגור

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן