שימושים נפוצים של הדפסה תלת מימדית - 3D Factory
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

שימושים נפוצים של הדפסה תלת מימדית

בית / בלוג / שימושים נפוצים של הדפסה תלת מימדית

עולם הדפסת התלת מימד כבש אותנו בסערה ונמצא היום בשימוש בכל חלקה טובה ובכל תחום. רופאים משתמשים בהדפסות תלת מימד להדפיס איברים חדשים להשתלה, חברות תעופה מדפיסות מטוסים ואפילו נאס”א בודקת הדפסת אוכל בתלת מימד.
מעבר לתחומים החריגים הללו יצאנו לבדוק איך אנחנו יכולים ליהנות גם כן מהטכנולוגיה המופלאה הזו.

פרויקטים חדשניים

למי מאתנו לא היה בחייו את רגע ה”אאורקה” בו עלה במוחו רעיון מבריק שישנה את העולם, כיום בעזרת תוכנות קוד פתוח כל אחד יכול לעצב לעצמו את המוצר המהפכני שלו. כבר לא צריך להתבאס שהחזון שלכם לא ימומש כי בעזרת הטכנולוגיה ומעט מאמץ גם אתם יכולים לייצר בקלות את הדבר הגדול הבא.

3D הדפה תלת מימדית

הדפסת תכשיטים בתלת מימד?

בין אם תרצו לייצר תבנית לשרשרת המושלמת או אפילו לייצר טבעת מותאמת אישית, הדפסת תכשיטים בתלת מימד כבר נמצאת עמוק בקונצנזוס ותכשיטנים רבים נעזרים בשיטה זו על מנת לייצר את התכשיט המושלם. לא רק מקצוענים עושים זאת כי אם גם אנשים מן היישוב אשר מחפשים רעיון למתנה מקורית או להתאים תכשיט לבגד ספציפי.

אופנה

אומנם זה לא מתאים לכל אחת בעקבות המראה התעשייתי ותחושת החומר אך בהחלט ניתן לייצר כל בגד בעזרת הדפסה תלת מימדית. ישנם אנשים אשר מייצרים ביקיני וישנם כאלו המייצרים שמלות מרהיבות. אפילו כמה מהמעצבים הבולטים כמו קרל לגרפלד ונועה רביב משתמשים במדפסות תלת מימד בייצור הבגדים.

שימושים נפוצים של הדפסה תלת מימדית – שלטים לכל מטרה

הטרנד החם בעולם השילוט כיום הינו שילוט תלת מימדי המואר בניאון, הניאון מאפשר תאורה בשלל צבעים והעובי הדק של הנורה מאפשר להתאים אותו לכל סוגי שלטי הפנים. האותיות התלת מימדיות ניתנות לעיצוב לפי אהבת עיניכם ויכולים להיות פתרון נפלא למשרד או אפילו כאלמנט קישוטי לבית. לאט לאט ישנו מעבר של הציבור לשילוט תלת מימדי המואר באורות לד אשר חוסכים כסף ואנרגיה.

חינוך

כפי שאמרנו, ניתן לייצר כל דבר בהדפסה תלת מימדית ולכן הכישורים הנדרשים להכנת תבניות ותכנון ההדפסה הינם כישורים שיהיו בעתיד הקרוב מצרך נדרש. ישנן תוכנות ואפליקציות ייעודיות אשר נועדו להנגיש לילדים ובני נוער את הכלים הבסיסיים של תכנות בתלת מימד, בארה”ב אפילו עומדים בפני ייצור המוני של מדפסות תלת מימד ביתיות על מנת שהילד יוכל לייצר לעצמו את הצעצועים שלו.

דוגמא להדפסה תלת מימדית

אוכל

טוב, זה לא באמת נגיש לכל אחד אבל היינו חייבים להזכיר את זה איפשהו. בעזרת חומרי גלם אכילים ניתן (וגם חברות גדולות בעולם עושות בזה ניסויים לפני שיכניסו את זה לשימוש קבוע) להדפיס כל אוכל שנפשכם חפצה בו, המבורגר או פיצה?  או אולי שוקולד? נשאר לכם רק לרייר בזמן ההדפסה.

שימושים נפוצים של הדפסה תלת מימדית – כלי בית וקישוטים

רוצים מעצור דלת חדש או אולי מחזיק קיסמים? בעזרת מדפסות תלת מימד תוכלו להדפיס כל חפץ אשר חסר לכם בארסנל הביתי. ברחבי הרשת תמצאו עשרות רעיונות ואפילו קודים פתוחים שבאמצעותם תוכלו לייצר בעצמכם את קערת הסלט האולטימטיבית או קישוט דקורטיבי לסלון.

אז בין אם אתם מחפשים רעיון למתנה מקורית, חסר לכם שלט ייחודי בכניסה למשרד או לבית, או שאתם סתם רוצים להשתעשע ברעיון שיש לכם בראש כבר תקופה ארוכה. קפצו לבקר אותנו בחנות החווייתית הייחודית שלנו ותתחילו להדפיס את דרככם לאושר.

 

3D Factory

פרטי התקשרות

טל: 03-6127789

מייל: info@3dfactory.co.il

וואצאפ: 058-6127789

דרך שלמה 65

תל אביב יפו

ישראל

ראשון – חמישי: 9:00 – 17:00

22-23.4.24 – סגור

24-25.4.24 – 09:00 – 16:00

28-29.4.24 – סגור

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן