שווקים אליהם פונה מדפסת תלת מימד - 3DFactory
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

שווקים שאליהם פונה מדפסות תלת מימד

בית / בלוג / שווקים שאליהם פונה מדפסות תלת מימד

מדפסות תלת מימד פרצו בסערה לעולם ההדפסה ונראה כי לא מעט שווקים שאליהם פונה מדפסות תלת מימד ותעשיות נהנות מהיתרונות הרבים ומהעבודות המרשימות שהיא יוצרת. טכנולוגיית התלת מימד, מוכרת לנו מהעבר הרחוק אשר בו היו משתמשים בכרסום עץ על מנת לבנות אב טיפוס או כל יצירה אחרת מתלת מימד וזאת כל ידי כרסם עץ אותו היו יוצרים על ידי מכונת CNC. אם כל הכבוד לשיטה הישנה והמוכרת, נראה כי את כרסם העץ מחליפות בגאווה מכונות הדפסה בתלת מימד, אשר מיוצרות על ידי מיטב הטכנולוגיה המתקדמת בתחום ההדפסות.

 

הדפסות תלת מימד - תערוכה

התפתחות טכנולוגית הדפסת תלת מימד

בשנים הראשונות, השימוש העיקרי במדפסות התלת מימד היה מיועד רק עבור ייצור דגמים ראשוניים לייצור מודלים המיועדים לבדיקת פוטנציאליות של מוצרים. לאחר מכן, עם התקדמות הטכנולוגיה וחומרי הגלם, מדפסות אלו הפכו לשימוש במגוון תעשיות נוספות וכיום מדפסות אלו משלבות חוזק לצד פופולריות רבה במגוון תעשיות שונות.

מבין מגוון התעשיות השונות אשר משתמשות בשיטת הדפסת תלת מימד תוכלו למצוא את הבאות: תעשיות הבנייה – ליצור תכנון של מבנים לאדריכלים ומעצבי פנים, ייצור אובייקטים ומכשירים  רפואיים כמו למשל – עזרי שמיעה וכתרים דנטליים לרופאי שיניים, מפרקים ושתלים העשויים מטיטניום, חלקי תעופה לתעשיית המטוסים, אב טיפוס למוצרים טכנולוגיים, מודלים של תכשיטים המיוצרים משעווה ועוברים תהליכי יציקות, מוצרי פלסטיק, רהיטים ונראה כי הרשימה עוד ארוכה.

מדפסות תלת המימד הם למעשה אמצעי מצוין למגוון רב של תעשיות ומיועד גם ליזמים אשר מעוניינים לפתח מוצרים מסוימים, כך שהוא משמש להדפסת אב טיפוס ברמה הגבוהה ביותר ויכול לאפשר ליזמים ליצור מודל ראשוני לכל מוצר טכנולוגי מתקדם ולאחר מכן להפוך את הרעיון והמודל  לאובייקט פיזי שישמש אותם בפועל ליצור המוצר המתוכנן.

את המודל אותו מרכיבים תעשיות שונות על ידי הדפסות בתלת מימד, ניתן להפוך בקלות למודל ווירטואלי דיגיטלי ולבצע בו שינויים ראשונים, לעצב אותו בעיצובים מרהיבים על פי הדמיון, להפוך אותו למוצר פרקטי ולאחר מכן לשלוח אותו שוב להדפסה אשר ממחישה בפועל את המוצר.

 

תערוכת הדפסות תלת מימד

 

עולם הדפוס בעידן התלת מימד

עולם הדפוס בכלליותו הינו ענף אשר לא שוקט על שמריו אלה רק הולך ומשתכלל. בנוסף לאותם מדפסות תלת מימד שפרצו לשוק בסערה, נו רואים גם התקדמות רבה בתחומים נוספים. כיום ניתן למצוא בתי דפוס בעלי יכולות הדפסה איכותיות ומהירות בזכות השתכללות מכונות הדפוס השונות. בין אם מדובר בתחום של הדפסת כרטיסי ביקור או הדפסה של מחברות ממותגות, הדפסת פלייר לעסק וכו’, כיום תוכלו להינות משלל אפשרויות הן אצל בית דפוס דיגיטלי והן כשמדובר בהדפסות אופסט.

3D Factory

פרטי התקשרות

טל: 03-6127789

מייל: info@3dfactory.co.il

וואצאפ: 058-6127789

דרך שלמה 65

תל אביב יפו

ישראל

ראשון – חמישי: 9:00 – 17:00

22-23.4.24 – סגור

24-25.4.24 – 09:00 – 16:00

28-29.4.24 – סגור

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן