מדפסת תלת מימד זולה - 3D Factory - כלי מרתק לעיצוב וייצור
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

מדפסת תלת מימד זולה

בית / בלוג / מדפסת תלת מימד זולה

ישנם סוגים רבים של מדפסות תלת מימד לכן במידה ואתם מחפשים מדפסת תלת מימד זולה זו לא בעיה למצוא.

ראשית נבין מהי בכלל מדפסת תלת מימד? מדפסת תלת-מימד היא טכנולוגיה מרתקת שמאפשרת לנו ליצור עצמים מחדש באופן מלא ממרחב בתלת-מימד. בעשור האחרון, חלופות למדפסות תלת-מימד התפתחו במהירות, והפכו את הטכנולוגיה הזו לזמינה לקהל רחב יותר. היא כלי המאפשר לכל אחד להיעזר ביצירתיות ולהתמודד עם אתגרים יצירתיים בתחום העיצוב והייצור.
היכולת ליצירת עצמים במימדים של רוחב, אורך וגובה מאפשרת למעצבים להביא לחיים את רעיונותיהם בצורה אותנטית ופורה. הטכנולוגיה מאפשרת יצירת פריטים מורכבים, תחושה של מגע ממשי, ואף תחושה של תפיסה מרחבית שמשנה את דרך בה אנו רואים ומרגישים את העולם סביבנו.

המדפסת משמשת למגוון רחב של מטרות. בעיקרה היא מיועדת לעיצובים אישיים, יצירת מוצרים קטנים ואף ייצור מותאם אישית. היא משמשת בתחום החינוך והלמידה, שבו תלמידים מועסקים ביצירה ופתרון בעיות באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של המדפסות התלת-מימד. בנוסף, המדפסות הן כלי חשיבה והצגה חזקים בעסקים ומספקים פתרונות לבעיות תעשייתיות.

יתרון וחסרון של מדפסת תלת מימד זולה

אחד היתרונות המרכזיים של מדפסת תלת מימד זולה היא ההזמנה הקלה והמהירה של מוצרים. זוהי מובנה לכל כלי יצירה פשוט להפעלה ולשימוש מידי משתמש. המוצרים ניתנים להכנה במהירות ובקלות בבית המשתמש, מה שמשפר יכולת הייצור והשימושיות.

למרות היתרון, על המשתמשים להיזהר מאופיו הזול של המדפסת תלת-מימד. מדובר בכלי שמשתמש בטכנולוגיה בסיסית, ולכן עשוי לגרום לשימוש פחות איכותי ולתוצאות מוגבלות. כמו כן, על המשתמשים להקפיד על איכות החומרים המודפסים, כדי להבטיח את הממד האיכותי והמחוץ של היצירות.

קיימים מספר סוגים של מדפסות תלת-מימד במחירים נמוכים שנועדו להפוך את הטכנולוגיה המרתקת הזו לנגישה לקהל הרחב. הנה כמה מהסוגים המשויכים למדפסות תלת-מימד במחירים נמוכים:

  1. FDM (Fused Deposition Modeling):

FDM היא אחת מטכנולוגיות הדפסה התלת-מימד הפופולריות והמשיכה לצבור תהליכים פשוטים ויעילים. המדפסת משתמשת בחומר טרמופלסטי, המומס ומופץ דרך ראש הדפסה. ראש הדפסה זז במיקום תלת-מימדי ויצירת המוצר נבנית באמצעות המתקבלת של החומר המומס.

  1. SLA (Stereolithography):

מדפסות SLA משתמשות בטכנולוגיה שמבוססת על קרינות אולטרה-סגול בתדירות גבוהה. נוזלים אופטיים משמשים לבניית שכבות של המוצר במדויקת, ולאחר מכן הן מוצפות בקרינות אולטרה-סגול המשנות את מצב חומר למדפסת תלת מימד כדי להקשות ולייצר את המוצר.

  1. DLP (Digital Light Processing):

טכנולוגיית DLP עשויה בעיקר לשלב בין טכניקות של SLA ו-FDM. היא משתמשת בקרינה דיגיטלית להפקת אור, שמשמשת למציאת צורת המוצר על משטח העבודה. המוצר מופק במהירות גבוהה, מה שמפחית את זמן ההדפסה.

  1. MP (Melted Filament Fabrication):

טכנולוגיית ה- MP היא גרסה מובנית של FDM, המיועדת לשימוש במחירים נמוכים. היא משתמשת בחומרי גלם זולים ונפוצים כמו PLA ו-ABS, ומשפרת את הצפיפות והגימור של המוצר.

  1. Cartesian Printers:

מדפסות בסוג זה מבוססות על תנועה בצירים של קווים ישרים (X, Y, Z). הן ידידותיות למשתמש, יעילות ונפוצות במחירים זולים.

לכן, כדי למצוא את המדפסת התלת-מימד המתאימה לצרכים שלך, עליך להשוות בין התכונות של המכשירים השונים ולבחור את הסוג שיתאים לך להפקת יצירות תלת-מימד במחירים נמוכים.

בנוסף, קיימות מספר אפשרויות במגוון חנויות שמציעות שירות הדפסת תלת מימד. אלה הן חנויות המאפשרות לך להביא קובץ תלת-מימד שיצרת ולבצע את ההדפסה שלו בעזרת מדפסת תלת-מימד בבעלותם.

התהליך כולל מספר שלבים:

  1. הכנת הקובץ:

יש להכין את הקובץ של המוצר שברצונך להדפיס בתלת-מימד. נפוץ להשתמש בתוכנות עיצוב תלת-מימד או בכלים מתאימים שמאפשרים יצירה וייצוא של קבצים בפורמטים תואמים.

  1. ביצוע ההדפסה בחנות:

בקבלת הקובץ המוכן, תוכל לפנות לחנות שמציעה שירותי הדפסת תלת-מימד. יש להסביר להם את הדרישות שלך ולספק את הקובץ המתאים. הם יבצעו את ההדפסה עבורך במדפסת התלת-מימד שלהם.

  1. קבלת האובייקט המודפס:

לאחר שההדפסה הושלמה, תוכל לקבל את האובייקט המודפס. המוצר יהיה מוכן לשימוש או לתצוגה על פי המטרה שלך.

 

חשוב לציין שמחירי ההדפסה יכולים להשתנות בין חנויות שונות ובהתאם לגודל, רמת הפרט ופרטיות הקובץ שברצונך להדפיס. על המשתמש לבחור את האפשרות שמתאימה לו בהתאם לדרישותיו ולתקציבו.

3D Factory

פרטי התקשרות

טל: 03-6127789

מייל: info@3dfactory.co.il

וואצאפ: 058-6127789

דרך שלמה 65

תל אביב יפו

ישראל

ראשון – חמישי: 9:00 – 17:00

22-23.4.24 – סגור

24-25.4.24 – 09:00 – 16:00

28-29.4.24 – סגור

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן