כמה עולה מדפסת תלת מימד - כל הפרטים לפני שאתם קונים - 3D Factory
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

כמה עולה מדפסת תלת מימד

בית / בלוג / כמה עולה מדפסת תלת מימד

מדפסת תלת מימד היא אחת ההמצאות המעניינות ביותר של השנים האחרונות אבל כמה עולה מדפסת תלת מימד? אומנם כבר בשנות השמונים פותחו מדפסות כאלה, אך רק במאה ה-21 מדפסת תלת מימד מקצועית הפכה למוצר חובה בתעשיות שונות. כיום, ניתן למצוא גם אצל צרכנים מדפסת תלת מימד ביתית. מחיר המדפסת נקבע על ידי מספר גורמים ויכול להשתנות בהתאם לסיבות שונות. כמה עולה מדפסת כזאת? תשובות לפניכם.

מדפסות תלת מימד

מדפסת תלת מימד היא מוצר המבוסס על רעיון פשוט, אבל מביני עניין יגידו לכם שיש בו גם שביב של גאונות. אם בעבר היינו מדפיסים על נייר תמונות, מלל ואיורים, לכל אלו התווספה היכולת הפלאית כמעט להוסיף גופים מוצקים, באמצעות שרטוטים תלת מימדיים. באמצעותו חומרי גלם למדפסות תלת מימד שונות ניתן לבצע את ההדפסה משתנה בין מדפסת אחת לאחרת.
במדפסת תלת מימד מקצועית או ביתית, ניתן להיעזר בחומרי גלם כמו גבס, אבקת מתכת או פוטופולימר. מדפסת מקצועית מאפשרת לאנשי מדע וטכנולוגיה לספק פתרונות שונים ומגוונים לבעיות רבות ומגוונות. מדפסת תלת מימד ביתית לעומת זאת, מעניקה לאנשים פרטיים את היכולת לבצע הדפסה תלת מימדית לפי רצונם וצרכיהם.

מדפסת תלת מימד ביתית – כמה עולה מדפסת תלת מימד?

מדפסת תלת מימד ביתית היא הפתרון של התעשייה לאנשים המעוניינים לבצע הדפסה תלת מימדית בבית שלהם. הדפסה תלת מימדית הפכה זה מכבר לתחביב ממכר לכל הגילאים, החל מילדים ועד למבוגרים. באמצעות מדפסת ביתית מתאימה ניתן לממש את התחביב הזה בצורה פשוטה ומהנה ביותר. מחירה של מדפסת כזו עשוי לנוע בטווח רחב של סכומים – זה מתחיל במאות שקלים ויכול להגיע גם עד לאלפי שקלים – הכל תלוי כמובן באיכות של המדפסת וברמת השכלול שלה.

מה מרכיב את המחיר?

אם חיפשתם בגוגל “מדפסת תלת מימד מחיר”, והופתעתם לראות מספר תוצאות שונות, יש לכך הסבר פשוט למדי. מחיר המדפסת נקבע על ידי פרמטרים שונים. מדפסת מקצועית להדפסת תלת מימד למשל, מסוגלת להדפיס ברמה איכותית יותר, ולכן מן הסתם היא תהיה יקרה יותר לעומת מדפסת תלת המימד הביתית.
פרט להבדלים העקרוניים בין המדפסת המקצועית לביתית, מחירה של המדפסת יכול להיקבע גם כתוצאה מהפיצ’רים השונים שיש לה, כמו פילוס, משקל המדפסת, נפח המדפסת, איכות המסך שיש למדפסת ושאר הפרמטרים הטכניים שתורמים לשכלול ולרמה.

כמה עולה מדפסת תלת מימד?

מדפסת תלת מימד מקצועית אמורה באופן עקרוני לשמש אנשי מקצוע שונים בתעשייה, ומכאן נגזר גם שמה. היא משרתת נאמנה את תעשיית המדע, הטכנולוגיה והרפואה. דוגמא לכך היא הדפסה של איברים ורקמות לצורך השתלה באנשים הזקוקים לתרומת איברים – כאן כבר מדובר בהצלת חיים של ממש. מחירה של מדפסת זו מתחיל באלפי שקלים למדפסות בנפח קטן, ויכול להגיע עד למאות אלפי שקלים עבור מדפסות בנפח גדול.

מדפסת תלת מימד מקצועית בצבע אדום
מדפסת תלת מימד מקצועית בצבע אדום

מבצעים

עבור אנשים שרוצים מדפסת תלת מימד, מחיר יכול להוות בעיה לא קטנה. מדפסות תלת מימד הן לא עסק זול, אך למרות זאת הצרכן יכול לבצע רכישה חכמה כדי שהוא יזכה במחיר הטוב ביותר. אם אתם מתכננים רכישה של מדפסת מקצועית או ביתית להדפסת תלת מימד, חפשו מבצעים רלוונטיים. ייתכן שמקומות מסוימים מוכרים בזול יותר עקב חג, מועד או היווצרות של מלאי עודף.

השפעה של הצרכן על מחיר

אולי תתפלאו לשמוע, אך כאשר מדובר על מדפסת תלת מימד מחיר המדפסת יכול להיות מושפע על ידי הצרכן. ניתן לקבל הצעות מחיר שונות ממספר מקומות או ספקים ולהשוות מחירים, כדי להגיע למחיר הזול ביותר ברכישת מדפסת.

3D Factory

פרטי התקשרות

טל: 03-6127789

מייל: info@3dfactory.co.il

וואצאפ: 058-6127789

דרך שלמה 65

תל אביב יפו

ישראל

ראשון – חמישי: 9:00 – 17:00

22-23.4.24 – סגור

24-25.4.24 – 09:00 – 16:00

28-29.4.24 – סגור

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן