טיפים לשיווק עסק נכון עם שלטי תלת מימד - 3D Factory
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

טיפים לשיווק עסק נכון עם שלטי תלת מימד

בית / בלוג / טיפים לשיווק עסק נכון עם שלטי תלת מימד

הליך שיווק נכון וממוקד של בית העסק משלב בתוכו מגוון רחב של פעולות שיווקיות המיועדות לצרכי מיתוג ובידול של בית העסק ממתחריו כמו שלטי תלת מימד. אחת מהפעולות השיווקיות היעילות ביותר לצרכי יצירת בידול בית העסק בסביבה העסקית בה הוא פועל ניתנת ליישום באמצעות יצירת שלט תלת מימד המוצב על גבי חזית בית העסק. שלטי תלת מימד מיוצרים באמצעות הדפסות תלת מימד בבתי דפוס שונים העוסקים ומתמחים בנושא והם מאפשרים לבעלי העסק ליהנות משלט עסק דומיננטי ומושך.

כיצד תוכלו לייצר שלטי תלת מימד בולטים ומושכים במיוחד?

על מנת להבטיח לעצמכם שלט תלת מימד מושקע ובולט בשטח, אנו ממליצים לכם להיוועץ בראש ובראשונה עם אנשי מקצועי המתמחים בתכנון הליכי הדפסות תלת מימד. הייעוץ המקצועי המקדים יאפשר גם לכם לתכנן את שלט התלת מימד לבית העסק בהתאם לגודל השטח המיועד להצבת השלט, נראות השלט מכל כיוון אפשרי, עיצוב השלט בהתאם לאופי בית העסק ופרמטרים נוספים המבטיחים לכם שלט תלת מימד דומיננטי ובולט בשטח.

בנוסף לשלטי התלת מימד המוצבים על גבי חזית בית העסק, תוכלו ליהנות כיום ממגוון רחב של פתרונות עיצוב ותכנון של שלטי ואמצעי מכירה בתלת מימד. מוצרים אלו ניתנים להדפסה באמצעות מכונות הדפסה משוכללות היודעות להדפיס אובייקטים שונים בדו מימד-לתלת מימד. אביזרי מכירה אלו יכולים להיות מוצבים בתוך חלל בית העסק ולמעשה לייצר סביבם עניין רב בקרב קהל הלקוחות המבקר בתוך החנות.

מדפסות תלת מימד מבית 3D

תלת מימד שיווקי

תלת מימד שיווקי היא למעשה שיטת שיווק חדשה ומקורית המתאפשרת באמצעות הדפסת מודלים שונים בעזרת מדפסות תלת מימד. טכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד עברה בשנים האחרונות מהפכה של ממש וכיום באמצעות מכונות הדפסה ייעודיות תוכלו לתכנן ולעצב מגוון רחב של מוצרים ייחודיים ומקורים היכולים לשמש אתכם לצרכי קידום המכירות בתוך בית העסק ומחוצה לו. טכנולוגיית העיצוב וההדפסה בתלת מימד מיושמת על ידי חברות המתמחות במתן פתרונות ושירותי הדפסה בתלת מימד והיא מיועדת לכל אחד ואחת מאנשי העסקים שביניכם המעוניין למתג ולבדל את בית העסק העומד לרשותו.

מוצרי הדפסה בתלת מימד מהווים אובייקט שיווקי יעיל במיוחד לצרכי עיצוב עמדות מכירה בשטח החנות או בית העסק. מוצרים אלו מעוצבים ומתוכננים בהתאם לצרכי בעלי העסק והם כוללים בתוכם מגוון רחב של מוצרים שונים בתלת מימד המודפסים באמצעות מכונות הדפסה ייעודיות המשלבות בתוכן טכנולוגיות הדפסה מתקדמות.

בדומה לכל טכנולוגיה חדישה ומתקדמת, גם תחום ההדפסות בתלת מימד פונה כיום לקהל הרחב ביותר וזאת לאחר הוזלה משמעותית של עלויות ההדפסה בתלת מימד שעד לפני מספר שנים היו יקרות במיוחד. כיום, באמצעות הליך תכנון ועיצוב נכון וממוקד המותאם לצרכי השיווק שלכם בבית העסק, תוכלו לתכנן מוצרי תלת מימד שיווקיים אשר יסייעו גם לכם לבדל ולמתג את נקודת המכירה.

 

3D Factory

פרטי התקשרות

טל: 03-6127789

מייל: info@3dfactory.co.il

וואצאפ: 058-6127789

דרך שלמה 65

תל אביב יפו

ישראל

ראשון – חמישי: 9:00 – 17:00

22-23.4.24 – סגור

24-25.4.24 – 09:00 – 16:00

28-29.4.24 – סגור

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן