הדפסה על מוצרי תלת מימד - 3D Factory - מדפסת תלת מימד ביתית
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

הדפסה על גבי מוצרי תלת מימד

בית / בלוג / הדפסה על גבי מוצרי תלת מימד

הדפסה על מוצרי תלת מימד היא פתרון פרקטי ואיכותי ומאוד נוח לבנייה של דגמים והדפסה על מוצרים בגדלים קטנים או בינוניים שהם גם בצורת תלת ממד. השיטה הזו מספקת אפשרות להפיק מודלים ומוצרים בעלי שטח פנים שהוא מורכב במיוחד. המוצרים יוצאים בדיוק מוקפד וברמה גבוהה ביותר שאליה קשה להגיע בהרבה טכנולוגיות או שיטות ייצור שונות.

חברות רבות מציעות הדפסה תלת ממדית של מודלים במגוון של חומרים זאת לפי המצרכים של הלקוח וברמת המדויקות שתידרש כמו קביעה של עובי השכבה. במפעלים שמבצעים את ההדפסה נעשה שימוש במכונות שהם מסיביות וגדולות והכי מתקדמות בשוק הדפוס כגון: מדפסות Stratasys ו – EOS, הדגמים מסוגלים לעזור לבחינה של הגיאומטריה של הרכיב באב טיפוס, לחץ שיופעל עליו והעמידות שלו בכל מיני רמות של טמפרטורות.

הדפסת תלת מימד בשיטת SLS

Selective Laser Sintering – זו שיטה שבה יש קרן לייזר זזה בתוך תא מלא באבקה. את מהלך הקרן קובעים לפי קובץ שהוא תלת ממד שאותו מזינים למכונה. הקרן מעבירה את האבקה לגוף מוצק שיש לו תכונות מכאניות טובות שדומות ברמה שלהן לתכונות של מוצר שמזריקים אליו חומר. אפשר לעשות שימוש בתערובות שונות של אבקה.

בדרך כלל החומר הזמין הוא PA2200 (ניילון). ובטכנולוגיה זו אפשר ליצור דגמים ברמות גבוהות מאוד, לצורך בדיקת היתכנות או לצרכים אחרים, בנוסף אפשר לייצר סדרה של מוצרים – מהמדפסת ישר עד למשתמש האחרון.

הדפסה על מוצרי תלת מימד – הדפסת תלת ממד בשיטת Polyjet

בישראל פותחו את המדפסות Objet לכן הן גם מאוד נפוצות ומטרתן העיקרית היא – הדפסת מודלים. בתהליך של הפקת המודל נעשה שימוש בחומרים כמו פוטופולימרים (אקריליים) כשאת המודל בונים שכבה אחת ולאחר מכן עוד שכבה וכן הלאה. נורות UV גורמו לחומר התייבש וכך למעשה מחזקות אותו ומעניקות לדגם עמידות גבוהה. כל המדפסות הן בעלות רמת דיוק של 0.1+/- מ”מ ל- 100 מ”מ, והדגמים יכולים להגיע להתאמה וליטוש מרבית.

הדפסת תלת מימד - נעליים

 

הדפסה על מוצרי תלת מימד – הדפסת תלת מימד בשיטת FDM

הדפסה בטכנולוגיית FDM (Fused Deposition Modeling) מבית Stratasys נעזרת בחומרים תרמו פלסטיים שנחשבים לחומרים עמידים בטמפ’ גבוהה מאוד עם כימיקלים רבים שמפיקים מודלים שלא נופלים באיכות שלהם ממודלים שהפיקו אותם בתבנית הזרקה. את ההדפסה ניתן לבצע גם בצורת השכבות, שזה אומר שכבה אחרי שכבה, כשהרמת דיוק היא גבוהה מאוד.

המודלים שמתקבלים הם בעלי טקסטורה מחוספסת במעט, וניתן להחליק אותם בעזרת ליטוש. כמו כן, דגמים אלה ניתנים לצביעה. להדפסה התלת מימדית ישנה עוד דרך ארוכה עד שהיא תגיע לכול האספקטים השונים של חיינו , וייתכן שכבר בקרוב לכול אחד מאיתנו תהיה מדפסת אישית כזו או אחרת, ואולי אפילו נוכל לבצע הדפסות על בגדים מעוצבים אישית אצלנו בבית או בחצר.

רוצה לדעת כיצד הדפסה בתלת מימד יכולה לגרום לקידום מכירות בעסק שלך? בקרו באתר של קרן אור המשווקים מוצרי קד”מ ותבינו כיצד אפשר לשלב את ההדפסות ואת קידום המכירות עם טכנולוגית התלת מימד.

 

לוגו של 3d factory

 

קצת עלינו

המאמר נכתב באדיבות 3D Factory – חברה להדפסות תלת מימד בכל הסוגים.

החברה נוסדה על ידי שני מעצבים שחברו יחד במכון אבני תוך כדי לימודי עיצוב תעשייתי, ועבדו כבר בעבר על מספר פרויקטים שונים ביחד. תוך כדי עבודה על הפרויקטים החדשניים שלהם שני המעצבים הכירו את התחום של מדפסות תלת מימד, וכבר אז הבינו שהטכנולוגיה עוד בחיתוליה והמהפכה התעשייתי השנייה כבר מעבר לפינה. תוך כדי עבודה על הפרויקטים שלהם הם החליטו להיות חלק פעיל במהפכה השנייה הזו והקימו יחדיו את חברת 3D FACTORY – חנות להדפסות תלת מימדיות.

החברה מביאה את מיטב היצירתיות, תוכלו למצוא בגלריה שלנו מגוון מוצרי דפוס שונים, וייחודיים הניתנים לעיצוב אישי והדפסה מחדש. תוכלו גם אצלנו בחנות ליצור מוצרים המותאמים אישית אליכם ולאופי שלכם, או אף להביא מוצרים מודפסים לקרוביכם בתור מתנה מקורית. תוכלו ליצור הדפסים ומוצרים שיתאימו לבית העסק שלכם בתור גאדג’טים או גימיקים שונים. אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולשתף אתכם במומחיות ובניסיון שלנו לאורך השנים כדי שכאשר תצאו מפה תדעו שבחרתם נכון.

3D Factory

פרטי התקשרות

טל: 03-6127789

מייל: info@3dfactory.co.il

וואצאפ: 058-6127789

דרך שלמה 65

תל אביב יפו

ישראל

ראשון – חמישי: 9:00 – 17:00

27.2.24 – החנות תהיה סגורה עקב הבחירות

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן