האם כל המחשבים מתאימים למדפסות תלת מימד - 3D Factory
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

האם כל המחשבים מתאימים למדפסות תלת מימד

בית / בלוג / האם כל המחשבים מתאימים למדפסות תלת מימד

כיום בעולם ההדפסות הגענו לעידן חדש של הדפסות תלת מימדיות אבל האם כל המחשבים מתאימים למדפסות תלת מימד? כל אחד בביתו יכול ליצור מודלים להנאתו, של משחקים שיצר, דמויות קטנות, ואפילו אביזרי נוי וריהוט שימושי לבית. היכן נוכל לרכוש מחשב מותאם למדפסת תלת מימד? – והשאלה החשובה מכל – האם כל המחשבים מתאימים למדפסות תלת מימד? במאמר זה נסביר לכם.

האם כל המחשבים מתאימים למדפסות תלת מימד ואיך הם מתחברים?

מדפסות תלת מימדיות מסמלות את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כל אדם יכול לרכוש לעצמו מדפסת תלת מימד, לעצב בתוכנות מתאימות ולייצר לעצמו דגמים קטנים של מה שמתחשק לו. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהמדפסות הללו צריכות להתחבר גם למחשב חדשני. מדפסות תלת מימד פועלות באופן עצמאי ומתחברות להארד דיסק בו נמצאים הקבצים שאותם אתם מעוניינים לפתח ולהדפיס. לפני שתוכלו להתחיל בייצור והדפסה, יש לוודא כי נמצאים ברשותכם כל המרכיבים הנדרשים.

מה יש לרכוש לפני הדפסה בתלת מימד?

מלבד המדפסת עצמה יש לוודא כי יש ברשותכם בין היתר מחשב נייח או נייד חזק מספיק שיוכל להריץ את התוכנות שאיתן מדפסות התלת מימדיות עובדות.
מציאת מחשבים בהנחה היא לא עניין של מה בכך. ההמלצה הטובה ביותר לרכישת מחשב נייח או נייד עבור שימוש בתוכנות שונות להדפסה בתלת מימד היא רכישת מחשבים באילת. בעיר שאינה מחייבת על מע”מ, קיים מגוון רחב של שירותים ומוצרי טכנולוגיה. אפשר גם לבקש ולקבל הנחה על מחשבים באילת.
יש מחשבים מסוגים שונים שיכולים לעבוד עם מדפסת תלת מימד. ניתן למצוא גם מחשב פיסי שיעבוד עם מדפסת תלת מימד או מחשב אפל. המחשבים המומלצים ביותר עבור מידול באמצעות תלת מימד אלה מחשבים נייחים לרוב, אבל ניתן גם לרכוש מחשב נייד איכותי. מחשבים ניידים של אפל הם המחשבים החזקים ביותר בשוק כיום לשימוש בתוכנות עריכה ועיצוב שונות ניתן למצוא מחשב אפל באילת בהנחה די משמעותית בגלל שאין שם מע”מ.

האם כל המחשבים מתאימים למדפסות תלת מימד? מה עוד נדרש לנו לתוצאה המיטבית?

אין צורך ברכישת עזרים טכנולוגיים כלשהם עבור מדפסת התלת מימד, די בכך שהיא איכותית ועובדת כראוי.
את הסימולציות של מה שאתם מתכננים להדפיס, יש לבצע במחשב ולהעביר את הקבצים אל המדפסת באמצעות דיסק.און.קיי או הארד דיסק.
למחשב עליכם להוריד תכנת CAD שאיתה ניתן ליצור מודל תלת מימדי. כמובן שניתן להשתמש גם במודל תלת מימדי קיים, אבל אם רוצים לעצב בעצמכם זו התוכנה בה משתמשים. תוכנת CAD למעשה היא זו שבה מעצבים את המודל התלת מימד החל מהבסיס עד למעלה. קיימים סוגים רבים של התוכנה הזו ולכל אחד מהם יתרון משל עצמו. תכנת AutoCAD היא מהתוכנות הידועות והמומלצות ביותר בשוק שהחלה את דרכה כבר ב-1982.
בנוסף, יש להיעזר בתוכנת חיתוך.
שתי התוכנות האלה יחד יוצרות זרימה חלקה בחומרה שבזכותה ניתן להדפיס מה שנרצה.

3D Factory

פרטי התקשרות

טל: 03-6127789

מייל: info@3dfactory.co.il

וואצאפ: 058-6127789

דרך שלמה 65

תל אביב יפו

ישראל

ראשון – חמישי: 9:00 – 17:00

22-23.4.24 – סגור

24-25.4.24 – 09:00 – 16:00

28-29.4.24 – סגור

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן