על מנת להפיק את המיטב מהמדפסת יש להקפיד על רכישת דיו למדפסת HP ברמה איכותית. דיו שיחזיק לאורך זמן, יוציא הדפסות מצוינות וישרת את המשתמשים בצורה הטובה ביותר.

מלבד הטונר, בחירת דיו למדפסת HD צריכה להיות מותאמת לצרכים של המשתמש וכמובן למדפסת עצמה. הדיו הוא כמו הדם של המדפסת ובלעדיו, הטונר והמדפסת כולה לא שווים דבר ואין שום אפשרות להדפיס ללא הדיו.

כאשר רוכשים מדפסת, ההשקעה היא חד פעמית, אך עם מחסניות דיו הסיפור הוא אחר מכיוון שבמהלך השימוש במדפסת, יש להחליף מספר מחסניות דיו.

כיום ישנם דרכים לחסוך בעלויות הדיו שחוזרות על עצמן וזאת בעזרת דיו חלופי.

דיו חלופי, כשמו כן הוא, הוא אינו דיו מקורי ואיכותי נמוכה יותר מהמקורי לכן פער המחירים ביניהם ניכר לכיס של הצרכן.

לא כל משתמש יכול לבחור בדיו חלופי וזאת מפני שדיו חלופי לא יתאים להדפסה של גרפיקה, תמונות, הפקות דפוס וכד’. להדפסות מסוג זה עדיף לבחור בדיו מקורי.

דיו חלופי מתאים יותר למסמכי טקסטים פשוטים ולכן אם רוב ההדפסות שלכן מסוג זה דיו חלופי בהחלט יספק את העבודה.

כיום חנויות שמספקות דיו למדפסת, מקורי או חלופי, יעזרו לכם להתאים את הדיו המתאים לכם על פי הצרכים, התקציב והנוחות. בכל מדפסת מוטבע שם היצרן ומספר סידורי. לפי השם והמספר ניתן לאתר את הדיו המתאים למדפסת הספציפית שלכם.

לגבי החלפת דיו למדפסת, רצוי כבר במעמד הרכישה לראות כיצד המוכר מדגים החלפת ראשי דיו למדפסת וכמובן תמיד אפשר להיעזר באינטרנט או בהוראות על גבי המארז.

דיו למדפסת HP ניתן גם למצוא באתרי אינטרנט המספקים מוצרים מסוג זה. כמובן לפני שרוכשים יש לבדוק את מידת האמינות של חנות האונליין ואז אפשר לבצע את הרכישה לפי מספר הדגם של המדפסת שברשותכם.

מאמר זה נכתב על ידי 3dfactory