הדפסת מוצרי קד"מ בתלת מימד עבור אירועי מכירות - 3D Factory
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

הדפסת מוצרי קד"מ בתלת מימד

בית / בלוג / הדפסת מוצרי קד”מ בתלת מימד

הדפסת מוצרי קד”מ בתלת מימד עבור אירוע מכירות מנצח

הפקת אירוע קד”מ עסקי היא כאב ראש לא קטן. צריך לדאוג לכל פרט ופרט כדי שהאירוע יצליח מה שאומר שצריך קודם כל למצוא מקום מתאים, כזה שיתאים לקונספט של האירוע, יוכל להכיל את כל המוזמנים וברווח וכמובן, כזה שיהיה ממוקם במיקום נוח לכל הבאים. צריך לדאוג לאוכל מתאים, כזה שיהיה תואם לקונספט של האירוע ולרמה שלו וכמובן למגוון המוזמנים שיהיו בו. צריך לדאוג לתוכן ברמה גבוהה ושיהיה מעניין, תוכן שיכול לכלול מצגות, סרט, הרצאה מרתקת או כל תוכן אחר, צריך לדאוג למוזיקה, הגברה וכל הטכנולוגיות שמסביב, אבל לא פחות חשוב מכל אלו – צריך לדאוג למוצרי קידום מכירות. למה? כי לכל אירוע כזה יש מטרה, בין אם הוא מכוון למשקיעים, ללקוחות או לעובדים, ומרכיב בלתי נפרד מהמטרה הוא מיתוג ושיווק.

 

מוצרי תלת מימד עבור אירוע קד"מ

 

הדפסות תלת מימד לאירוע מכירות

אז אילו מוצרי קידום מכירות קיימים? יש אין ספור כאלו… החל מעטים ומחברות, דרך מתנות בכל תחום שהוא, כלים ומתנות אכילות שעטופות במארז ממותג ועוד רבים אחרים. אך הדפסות תלת מימד לאירועי מכירות, הפקת אירוע עסקי או אירוע קד”מ יכולות להיות בדיוק מה שאתם מחפשים, יכולים להיות שונות ובלתי שגרתיות. הנה כמה יתרונות של מוצרי קד”מ בתלת מימד שכדאי לכם להכיר:

  • בחירה שלכם – אתם לא חייבים להיצמד לקטלוג מסוים אלא יכולים לשוט עם הדמיון. אתם אלו שבוחרים מה יודפס ואיך יודפס, אתם רואים מה עתיד להיות מודפס ומאשרים. הדפסות תלת מימד יכולות להיות מגוונות, יכולות להיות במגוון רחב של פריטים ובגדלים שונים.
  • חדשנות – אם אתם רוצים שהעסק שלכם ישדר חדשנות באירוע, הדפסות בתלת מימד הן בדיוק מה שאתם מחפשים. הדפסות התלת מימד נחשבות לחדשניות מאוד והן משדרות קדמה טכנולוגית וראייה קדימה.
  • לא יקרות – עד כמה שהדפסות תלת מימד נחשבות לחדשניות, יש לא מעט מוצרים שניתן להדפיס בלי “לפשוט את הרגל”. נכון, הדפסות כאלו יעלו הרבה יותר מהדפסה רגילה, אך התמורה שמקבלים בצורת פרסום איכותי לעסק, שווה את זה.
  • יוצרות עניין – אירוע קד”מ הוא אירוע בו אתם רוצים למשוך כמה שיותר תשומת לב. אתם רוצים שהוא יהיה מעניין, לא שגרתי ושיהיו בו אלמנטים שמושכים את העין. מוצר קידום מכירות שהודפס בתלת מימד הוא בדיוק זה.

הדפסות תלת מימד

 

מוצרי קד”מ ניתן להדפיס בתלת מימד?

האמת היא שכל מוצר שהודפס בתלת מימד הוא מוצר שמקדם מכירות. אבל אילו מוצרי קד”מ ניתן להדפיס בתלת מימד? תוכלו לדוגמא להדפיס כלי רכב בקטן עם לוגו של בית העסק שלכם יחד עם מקום להניח בו עטים כך שניתן יהיה לעשות בו שימוש משרדי, תוכלו להדפיס דמויות מצוירות, תוכלו להדפיס דגמים של חיות, בתים קטנים, כלי אוכל, כלי עבודה ואפילו חלקים לציוד כושר או כל דבר אחר.

 

 

קצת על הדפסות תלת מימד

הדפסות תלת מימד נכנסו לחיינו בשנים האחרונות בשל הטכנולוגיה המתקדמת שמאפשרת להפוך אלמנט בקובץ מסוים לתלת מימד ולא רק לדו מימד. הטכנולוגיה הזו עוד בחיתוליה ונראה שככל שיעבור הזמן ניתן יהיה להדפיס גם מוצרי מזון, מבנים ואף איברים ביולוגיים. זו טכנולוגיה שנחשבת לחדשנית כפי שציינו ולכן היא מתאימה לקידום מכירות ולשיווק העסק.

בעידן בו התחרות בין עסקים רק הולכת וגוברת, כל אמצעי פרסום יעיל חייב להיות בשימוש. אירוע עסקי הוא אירוע שחייב להיות ממוצה מבחינה שיווקית עד תום, והוא חייב לכלול גם מוצרי קידום שונים ומוצרי קידום מכירות שמודפסים עם מדפסות תלת מימד הם הדבר הנכון לשלב בו.

 

 

 

3D Factory

פרטי התקשרות

מייל:3dmodels.tam@gmail.com

טל: 058-6127789

תל אביב יפו

ישראל

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן