כיצד לבחור מדפסות תלת מימד? - 3D Factory
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

כיצד לבחור מדפסות תלת מימד?

בית / בלוג / כיצד לבחור מדפסות תלת מימד?

מדפסות תלת מימד מהוות את פסגת הטכנולוגיה בענף ההדפסות והן נועדו למטרות ייצור של מודלים שונים בתלת מימד אבל כיצד לבחור מדפסות תלת מימד? כאשר מדברים על מדפסות תלת מימד מדברים על שני סוגי מדפסות עיקריים, כאשר הסוג הראשון כולל בתוכו דגמים שונים של מדפסות תעשייתיות המיועדות לצרכי הדפסת מודלים תלת מימדיים לתעשיות השונות, והסוג השני כולל בתוכו דגמים של מדפסות תלת מימד ביתיות המיועדות לצרכי עיצוב וייצור של אובייקטים תלת מימדים.

מדפסות תלת מימדיות – מה חשוב לדעת?

מדפסת תלת מימדית מורכבת משני חלקים עיקריים: שטח ההדפסה וראש המדפסת המכונה אקסטרודר. שטח ההדפסה הוא למעשה השטח שעל גביו המדפסת מדפיסה את האובייקט התלת מימדי, כאשר גודל המשטח קובע את הגודל המקסימאלי של האובייקט הניתן להדפסה באמצעות המדפסת. האקסטרודר הוא למעשה הרכיב היוצר את האובייקט שלב אחר שלב על גבי משטח ההדפסה.

בחירת מדפסת תלת מימד – כיצד לבחור נכון?

בדומה לכל מוצר טכנולוגי אחר אותו אתם רוכשים, גם רכישת מדפסת תלת מימד חייבת להיעשות בהתאם למספר פרמטרים כלליים כגון מותג המדפסות וזהות המשווק. מותגים מובילים בענף מדפסות התלת מימד אומנם משווקים בעלויות גבוהות יחסית אך הם בהחלט שווים כל הוצאה כספית במידה ואתם רוצים להבטיח לעצמכם איכויות הדפסה גבוהות. בכל הנוגע לזהות המשווק חשוב לבדוק האם מדובר בבית עסק המתמחה במכירת מדפסות תלת מימד והאם בית העסק מאפשר לכם ליהנות ממספר דגמים שונים של מדפסות תלת מימד. כמו כן, חשוב לבדוק האם עומדת לרשותכם מעבדת תיקונים במידת הצורך אצל המשווק.

בחירת מדפסות תלת מימד

פרמטרים מקצועיים לבחירת מדפסת תלת מימד

איכות של מדפסות תלת מימד נקבעת בהתאם למספר פרמטרים טכניים הקשורים למרכיבי המדפסת כגון:

  • ממשק – תוכנת המדפסת ונוחות השימוש בממשק מאפשרות הגדרה מדויקת יותר של פקודות הדפסה ובהיעדר ממשק קל ונוח לתפעול, כל פקודות ההדפסה נעשות מסובכות ומורכבות יותר.
  • גודל שטח ההדפסה – ככל שתהיו מעוניינים להדפיס מודלים גדולים יותר בתלת מימד, כך תדרשו למדפסות בעלות שטח הדפסה גדול יותר.
  • טמפרטורת החימום של משטח ההדפסה – הדפסת מודלים בתלת מימד נעשית באמצעות חימום האובייקט במהלך ההדפסה ולכן קיימת חשיבות רבה לרכישת מדפסת עם משטח הדפסה מחומם באופן כזה המאפשר לכם לקבוע את טמפרטורת החימום של המשטח.
  • ראש המדפסת (אקסטרודר) – ראש המדפסת הוא למעשה מנוע שדרכיו מוזרק חומר ההדפסה אל משטח ההדפסה, ולכן, חשוב לבדוק את מהירות ההזרקה ואת רזולוציית ההדפסה המתקבלת בהתאם לשיטת ההזרקה של ראש המדפסת.

מעבר לכך, חשוב להתייחס לסוגי חומרים למדפסת תלת מימד בהם ניתן לעשות שימוש במדפסת ולכך שהמדפסת תתמוך בקוד פתוח שלמעשה פותח עבורכם מגוון רחב של אפשרויות הדפסה בכל הנוגע ליצירת מודלים תלת מימדים.

3D Factory

פרטי התקשרות

מייל:3dmodels.tam@gmail.com

טל: 058-6127789

תל אביב יפו

ישראל

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן