תוכנות להדפסה בתלת מימד - 3D Factory הדפסה בתלת מימד
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

תוכנות להדפסה בתלת מימד

בית / בלוג / תוכנות להדפסה בתלת מימד

הדפסה תלת מימד שינתה את פני תעשיות שונות ונראה כי לא מעט בעלי מקצוע נהנים מהיתרונות הרבים ומאותם תוכנות להדפסה בתלת מימד. הדפסה זאת משמשת בעלי מקצוע מתעשיות שונות, אם זה קבלנים, אדריכלים, מעצבי פנים, אמנים, צורפים, נגרים, יזמים ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. יש לא מעט תוכנות המוצעות בשוק של הדפסה תלת מימד, בואו נראה את הפופולריות מבניהם:

FreeCAD מדובר על תוכנה המציעה עיצוב תלת ממדית פרמטרית בקוד פתוח לחלוטין. תוכנה זאת משמשת בעיקר לתעשיית ההנדסה ולעיצוב מוצרים טכנולוגים, אך ניתן לבצע בה מגוון שימושים גם בתעשיות דומות כמו –  הנדסת מכונות ועיצוב מוצר, ארכיטקטורה או התמחויות הנדסיות אחרות המיועדות לפיתוח מוצרים. התוכנה הינה קלה לשימוש ביחס לתוכנות אחרות, כך שהיא פופולרית בקרב מהנדסים.

Google SketchUp – הינה תוכנה בה ניתן לעצב, לתכנן ולהציג פרויקטים שונים בתחום עיצוב הבית ברמת הדמיה איכותית ביותר. החיסרון היחיד בתוכנה זאת, שהיא לא מאפשרת להוציא קבצי עבודה למדפסות תלת ממדיות, אך כיום חברת סטארט-אפ ישראלית פתחו תוכנה בה ניתן לעבד את המידע ולהפוך אותו אפשרי הדפסה.

3DCrafter– הינה תוכנה אשר מאפשרת מידול תלת ממדית בזמן אמת וגם כלי הנפשה שמשלב גישת גרירה ושחרור אינטואיטיבי של דגמים. בתוכנה זאת ניתן לבנות דגמים מורכבים ולבנות אובייקט המאפשר פיסול, ציור וכל זאת האפקטים תלת מימדיים.

3 -DVia Shape מדובר  ביישום מקוון שניתן ללא תשלום למידול תלת ממדי אשר מקל את האפשרות ליצור, לפרסם ולשתף רעיונות שונים בקרב אנשי מקצוע ויזמים. בתוכנה זאת, קיים ארכיון של אבות טיפוס, כך שיזמים יוכלו לקחת השראה ולסובב אותם, כך שיוכלו לצפות בהם מכל זווית.

Blender – מדובר בתוכנה פופולרית אשר מאפשרת ליצור עיצוב תלת ממדית באופן חופשי בקוד פתוח וגם אפשרות ליצור אנימציות. התוכנה משמשת למגוון סוגי עבודות, אם זה משמש לצורך בניית מידול, טקסטורות, סימולציות מים, הפשטה, בניית אנימציות וסימולציות אחרות והרשימה עוד ארוכה.

Anim8or – מדובר בתוכנת תלת ממד המשמשת למידול וליצירת הנפשה של דמויות אשר יאפשרו לכם ליצור אותן באמצעות צורות בסיסיות שונות.

 

3D Factory

פרטי התקשרות

טל: 03-6127789

מייל: info@3dfactory.co.il

וואצאפ: 058-6127789

דרך שלמה 65

תל אביב יפו

ישראל

ראשון – חמישי: 9:00 – 17:00

27.2.24 – החנות תהיה סגורה עקב הבחירות

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן