שיטות הדפסה שונות במדפסת תלת מימד - 3D Factory
הדפסות תלת מימד - 3D Factory
צרו קשר עם הדפסות תלת מימד

שיטות הדפסה שונות במדפסת תלת מימד

בית / בלוג / שיטות הדפסה שונות במדפסת תלת מימד

הדפסה תלת מימד שינתה את פני תעשיית הדפוס ונראה כי לא מעט תעשיות נהנות מהפונקציות הרבות שמציעות מדפסות וגם שיטות הדפסה אלו. מדפסת זאת, היא למעשה סוג של ייצור שבו יש אובייקט תלת מימדי אשר נוצר על ידי הנחת שכבות רצופות של חומר מסוים אחד על גבי השני עד שכל האובייקט נוצר על פי המודל הרצוי. למעשה, שיטה זאת דומה להזרקת הדיו, אך את הדיו מחליף חומר פולימרי מיוחד אשר מתקשה במגע עם אוויר. בניגוד לייצור בתעשייה המסורתית המוכרת לנו עוד בעבר כמו – שיטת הכרסום המורכת, חרוטה או חיתוך, בהדפסת תלת מימד הכל נוצר באופן מידי וללא התערבות כוח אדם, מה שמוזיל באופן משמעותי את עליות ההדפסה וגם חוסך לא מעט זמן.

אם בעבר ייצור אב טיפוס על ידי שיטות שונות כמו כרסות הייתה פרי נחלתם של חברות עמידות שיוכלו להרשות לעצמן להוציא לא מעט כסף על ייצור שכזה, כיום הדבר שונה לגמרי. עם כניסתן של מדפסות התלת מימד המוכרות לנו, יצירת אובייקטים בתלת מימד וכמו כן הדפסות בתלת מימד הפכו לנגישות והעלויות שלהן הרבה יותר נמוכות מכל שיטה אחרת בה מעורבת יד אדם. דבר זה, מאפשר לתעשיות שונות ליהנות מיצור מודלים, בין אם מדובר ביזמים צעירים אשר מעוניינים לפתח מוצרים טכנולוגים והם זקוקים לאב טיפוס, בין אם מדובר באמנים ועסקים קטנים שיכולים להרשות לעצמם להשתמש בשיטת ההדפסה וליהנות ממודלים באיכות גבוהה.

כיצד פועלת שיטות הדפסה בתלת מימד?

את ההדפסה יש לעצב על ידי תכנון וירטואלי על פי האובייקט שהנכם מעוניינים להדפיס עיצוב זה נעשה במחשב באמצעות תוכנת מודלים תלת ממדית או על ידי שימוש בסורק תלת מימד. תפקיד הסורק זה ליצור עבורכם עותק דיגיטלי של האובייקט ולאחר מכן להכניס אותו לתוך תוכנת מודלים. שמדפיסה את האובייקט.

שיטות ההדפסה של מדפסות תלת מימד הן רבות, אך כמובן שיש להתאים את שיטת ההדפסה על פי המוצר שתרצו להדפיס והחומר ממנו תרצו לייצר את המוצר, אם  זה תכנון בית בתלת מימד, תכנון מוצר מסוים, תכנון רהיטים ועוד.

3D Factory

פרטי התקשרות

טל: 03-6127789

מייל: info@3dfactory.co.il

וואצאפ: 058-6127789

דרך שלמה 65

תל אביב יפו

ישראל

ראשון – חמישי: 9:00 – 17:00

22-23.4.24 – סגור

24-25.4.24 – 09:00 – 16:00

28-29.4.24 – סגור

שאלות?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן